Για να δείτε το site μας στην desktop/mobile μορφή, μεταφερθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και πατήστε το κουμπί αλλαγή σεΟΚ
Υγιεινή Μους Σοκολάτας
Για να κάνετε like στο άρθρο κάντε login

Υγιεινή Μους Σοκολάτας

Υγεία & Διατροφή

Ναι, κι όμως! Μπορούμε να έχουμε την πολυτέλεια για μια απολαυστική, υγιεινή μους σοκολάτας, χωρίς τις δεύτερες σκέψεις και τις τύψεις που ακολουθούν συνήθως μετά. 

Υπάρχουν τρόποι να κάνουμε την διατροφή μας πιο υγιεινή, χωρίς να μειώσουμε τις μικρές απολαύσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας κάποιες τροφές που μόνο καλό μας κάνουν.



Μια από αυτές τις τροφές είναι το αβοκάντο. Μόλις το μαρτύρησα, λοιπόν! Αυτή η μους σοκολάτας είναι φτιαγμένη με αβοκάντο. Ελαφριά, πολύ-πολύ νόστιμη, χωρίς τα περιττά λιπαρά της κλασσικής μους, αλλά με την ίδια αεράτη υφή. Μια μους που δεν σε «μπουχτίζει», αλλά σου ικανοποιεί την επιθυμία για γλυκό και σου κάνει καλό!

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην σας πετύχει. Είναι η πιο απλή και εύκολη μους που θα φτιάξετε ποτέ, με τα πιο απλά υλικά. Η σαντιγί που έβαλα από πάνω, είναι προαιρετική. Μπορείτε να την παραλείψετε και να την διακοσμήσετε με φρέσκα φρούτα εποχής και θα είναι ακόμη πιο ελαφριά και δροσερή.
Το αβοκάντο το χρησιμοποιώ πολύ συχνά. Είναι μια από τα πιο πολύπλευρα υλικά για εμάς που προσέχουμε την διατροφή μας. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε χίλιες δυο παρασκευές και πάντα με εξαιρετικά αποτελέσματα.



Πέρα όμως από την χρησιμότητά του, είναι πολύ ευεργετικό για την υγεία. Το αβοκάντο, λοιπόν, είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά και Ω3 λιπαρά οξέα. Βοηθά τον οργανισμό να απορροφά και να αξιοποιεί πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως τα καροτενοειδή, όπως η άλφα-καροτίνη, η βήτα-καροτίνη, η λουτεΐνη και η λυκοπένη, που υπάρχουν στα κόκκινα, στα κίτρινα και στα πορτοκαλί φρούτα, καθώς και στα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά. Πολλά πλούσια σε καροτενοειδή φρούτα και λαχανικά δεν περιέχουν λίπος, γεγονός που μπορεί να εμποδίζει την απορρόφηση ορισμένων θρεπτικών συστατικών τους. Αυτό δεν ισχύει για το αβοκάντο, το οποίο δρα ως ενισχυτικό της απορρόφησής τους. Να έχετε στο νου σας, όμως, πως η μεγαλύτερη συγκέντρωση των αντιοξειδωτικών του βρίσκεται στο πρασινωπό κομμάτι της σάρκας του φρούτου, κάτω ακριβώς από τη φλούδα του, γι αυτό προσοχή στο πως το καθαρίζετε.

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες (4 γρ. ανά φρούτο) και περιέχει 18 από τα πιο σημαντικά αμονοξέα. Επίσης, περιέχει περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες (975 mg κάλιο σε αντίθεση με 487mg που έχει μία μπανάνα) και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες.

Ας δούμε την συνταγή:

Χρόνος προετοιμασίας:   10 λεπτά
Χρόνος αναμονής:   1 ώρα
Μερίδες:   5

Υλικά:

Για την μους:


•    2 ώριμα αβοκάντο
•    1/3 φλυτζανιού + 1 κουταλιά μέλι, ή σιρόπι σφενδάμου
•    ½ φλυτζάνι κακάο σε σκόνη
•    ½ φλυτζάνι γάλα (ζωικό ή φυτικό)
•    1/8 κουταλάκι αλάτι
•    ¼ κουταλάκι κανέλλα σε σκόνη
•    μερικές σταγόνες εκχύλισμα βανίλιας
•    120 γρ. μαύρη σοκολάτα*

Για την σαντιγί:

•    1 φλυτζάνι φυτική κρέμα γάλακτος, παγωμένη
•    1 κουταλιά κακάο σε σκόνη
•    1-2 σταγόνες εκχύλισμα βανίλιας
για το γαρνίρισμα:
•    τριμμένη σοκολάτα ή φρέσκα φρούτα ή ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς

Εκτέλεση:

1.    Προσθέστε στο κάδο του πολυμίξερ όλα τα υλικά για την μους και πολτοποιήστε τα.
2.    Μοιράστε την μους στα σκεύη που θα την σερβίρετε και τοποθετείστε τα στο ψυγείο για περίπου 1 ώρα.
3.    Προσθέστε όλα τα υλικά στον κάδο του μίξερ και χτυπήστε την κρέμα σε σαντιγί.
4.    Διακοσμήστε την μους με την σαντιγί, τρίψτε λίγη σοκολάτα και σερβίρετε.

Σημειώσεις:

*Αν είστε της πολύ μαύρης σοκολάτας, όπως κι εγώ, χρησιμοποιήστε αυτήν με περιεκτικότητα 70% κακάο.

Καλή σας απόλαυση!

φωτογραφικό υλικό: The Healthy Cook

Υγιεινή Μους Σοκολάτας