Για να δείτε το site μας στην desktop/mobile μορφή, μεταφερθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και πατήστε το κουμπί αλλαγή σεΟΚ
Πως να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα της εγκυμοσύνης;
Για να κάνετε like στο άρθρο κάντε login

Πως να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα της εγκυμοσύνης;

Πώς να..
Η μειωμένη σωματική δραστηριότητα, η αύξηση της προγεστερόνης, το μεγάλο μέγεθος της μήτρας  και τα συμπληρώματα σιδήρου είναι οι αιτίες εμφάνισης δυσκοιλιότητας κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.  Ακόμα, το βάρος του εμβρύου και η πίεση που αυτό εξασκεί στις φλέβες της λεκάνης ευθύνονται για την ανάπτυξη αιμορροΐδων.



Το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με ορισμένες απλές συμβουλές και πρακτικές:

Πίνετε άφθονα υγρά κατά την διάρκεια της ημέρας. Οι  διαιτητικές ίνες απορροφούν τα υγρά και έτσι διογκώνονται περισσότερο τα κόπρανα. Επίσης, η λήψη χλιαρού νερού με μερικές σταγόνες λεμονιού είναι δυνατόν να προκαλέσει διέγερση  του γαστροκολικού  αντανακλαστικού.

Τρώτε αποξηραμένα φρούτα. Τα δαμάσκηνα και ο χυμός τους φαίνεται ότι έχουν μια πρόσθετη ικανότητα να διεγείρουν την περίσταλση του έντερου, λόγω μιας ουσίας που περιέχουν dihydroxyphenyl isatin.
 
Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα. Καλό είναι να φροντίζουμε τα τρώμε τις ίδιες ώρες κάθε μέρα, καθώς το σταθερό ωράριο πρόσληψης τροφής βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Μην παραλείπετε το πρωινό σας γεύμα. Το πρωινό γεύμα αυξάνει το γαστροκολικό αντανακλαστικό, το οποίο  ενεργοποιείται κάθε φορά μετά την πρόσληψη τροφής και μας δίνει την αίσθηση ότι θέλουμε να πάμε στην τουαλέτα. Χρησιμοποιείτε στο πρωινό σας δημητριακά ολικής αλέσεως ή βρώμη  που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες

Καταναλώστε μέλι.
Το μέλι περιέχει ινουλίνη, ένα πρεβιοτικό που βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Καταναλώστε τροφές που περιέχουν προβιοτικά. Τέτοιες τροφές είναι το  κεφίρ, το ξινόγαλα και  γιαούρτι ενισχυμένο με ειδική προβιοτική καλλιέργεια.

Καταναλώστε τροφές  πλούσιες σε φυτικές ίνες. Επιλέξτε ψωμί πολύσπορο, βρώμη, καστανό/αναποφλοίωτο  ρύζι, όσπρια, φρούτα που καταναλώνονται με τη φλούδα και λαχανικά.

Καταναλώστε ανάλατους ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα, φιστίκια και φουντούκια.

Η συστηματική άσκηση βοηθά στην ομαλοποίηση των κινήσεων του εντέρου (10 ' περπάτημα).

Επικοινωνήστε με τον γιατρό σας και συζητήστε την δυνατότητα ελάττωσης της δόσης ή διακοπή της λήψης σιδήρου  εάν δεν είναι απαραίτητο.

Πως να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα της εγκυμοσύνης;