Για να δείτε το site μας στην desktop/mobile μορφή, μεταφερθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και πατήστε το κουμπί αλλαγή σεΟΚ
Pilates με μπάλα πριν το καλοκαίρι
Για να κάνετε like στο άρθρο κάντε login

Pilates με μπάλα πριν το καλοκαίρι

Τα τελευταία χρόνια η χρήση της μπάλας έχει ενσωματωθεί σε διάφορα προγράμματα γυμναστικής. Η πρώτη εμφάνιση έγινε με το Pilates (Pilates balls) και θεωρείτε η πιο ωφέλιμη μέθοδος ενδυνάμωσης και αποθεραπείας από τραυματισμούς.

Τα οφέλη  εκτελώντας ασκήσεις πάνω στη μπάλα είναι αρκετά. Αρχικά, μπορούμε να απαλλαχθούμε από μυϊκούς πόνους (αρθρώσεις) . Συγκεκριμένα η άσκηση με μεγάλη μπάλα στο Pilates ενδυναμώνει τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους έτσι αποκτάμε πιο δυνατή και ευλύγιστη σπονδυλική στήλη.

Η μπάλα είναι ασταθής. Με αυτό τον τρόπο ο ασκούμενος προσπαθεί να ισορροπήσει με αποτέλεσμα οι σταθεροί μύες να λειτουργούν πιο έντονα και παράλληλα οι εν τω βάθει μυς να ενδυναμώνουν. Γυμνάζει έντονα πόδια και γλουτούς λόγω της αντίστασης του σώματος πάνω στη μπάλα.  Προσφέρει σύσφιξη , γράμμωση βελτιώνοντας τη στάση του κορμού μας.



Το Pilates παρέχει ποικιλία ασκήσεων συνδυάζοντας όλα τα μέρη του σώματος με αισθητά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα .
 
Αν πιστεύετε πως δεν προλαβαίνετε μέχρι το καλοκαίρι να διαμορφώσετε το σώμα σας θα σας αλλάξουμε γνώμη δίνοντας σας πέντε βασικά κίνητρα:

1)Επίπεδη κοιλιά γρήγορα χωρίς επίπονες μεθόδους καθώς με το Pilates δουλεύει έντονα η κοιλιακή χώρα.
2)Ιδανικό για κάποιον που δεν έχει γυμναστεί, καθώς, το χαρακτηριστικό του είναι να ρυθμίζετε ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ατόμου.
3) Οι μύες δουλεύουν σε όλο τους το εύρος με αποτέλεσμα να αποκτήσετε ένα καλοσχηματισμένο σώμα δυνατό και ευλύγιστο.
4)Δεν είναι μονότονο. Πολλές διαφορετικές ασκήσεις με παραλλαγές (ειδικά όργανα και βοηθήματα) σου δίνουν την δυνατότητα βελτίωσης.
5)Συνδυάζει ασκήσεις υψηλής έντασης με ασκήσεις χαμηλής έντασης. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται το λίπος και αυξάνεται η μυϊκή μάζα, έτσι, αποκτάμε  ένα ομοιόμορφο σώμα. 

Pilates με μπάλα πριν το καλοκαίρι