Για να δείτε το site μας στην desktop/mobile μορφή, μεταφερθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και πατήστε το κουμπί αλλαγή σεΟΚ
Πώς να να πετύχει η δίαιτά σου!
Για να κάνετε like στο άρθρο κάντε login

Πώς να να πετύχει η δίαιτά σου!

Πώς να..

10+1 συμβουλές για να πετύχει η δίαιτά σου!

Το μυστικό σε μία δίαιτα δεν είναι μόνο να τηρείς ευλαβικά το διατροφικό πρόγραμμα που έχεις κολλήσει στο ψυγείο. Είναι να υιοθετήσεις συνήθειες υγιεινής διατροφής που θα ακολουθείς και αφού χάσεις τα κιλά που επιθυμείς
.
Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε φέρουν πιο κοντά στο στόχο.

1) Ελεύθερα μπορείς να χρησιμοποιείς: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.
2) Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως.
3) Φρούτα: μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός  φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.
4) Σαλάτα εποχής: μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμείς, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.
5) Να καταναλώνεις γάλα και γιαούρτι με 1.5 – 2% σε λιπαρά.
6) Στο ψάρι, το κοτόπουλο και το κρέας να αφαιρείς την πέτσα.
7) Να χρησιμοποιείς συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα ελαιόλαδο στο φαγητό και στη σαλάτα.
8) Απόφυγε το ζωικό βούτυρο και προτίμησε τη μαργαρίνη
9) 1 μερίδα εστιατορίου σημαίνει:150 gr (κρεατικά), 200 gr (λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια),  30-50 gr (τυρί, ψωμί).
10) Να καταναλώνεις αλκοόλ με μέτρο και να προτιμάς μπύρα ή κρασί.
11) Προτίμησε ακατέργαστη ζάχαρη ή γλυκαντικά (στέβια, σουκραλόζη, ασπαρτάμη)

Πώς να να πετύχει η δίαιτά σου!