ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Άνοιξη: Τι αλλάζει στη διατροφή και την προπόνησή μας

Συγγραφέας: Pamela Lytra- Αρθρογράφος- Copywriter

Άνοιξη: Τι αλλάζει στη διατροφή και την προπόνησή μας

Η Άνοιξη είναι μία ελπιδοφόρος εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από την ανανέωση, την ανασυγκρότηση και την εξωστρέφεια. Ο ζεστός, φωτεινός καιρός και η ανθισμένη φύση μάς προκαλούν ευφορία, ενώ η όρεξή μας για αλλαγές στην καθημερινότητα και στο lifestyle αυξάνεται σημαντικά.

Όπως τονίζουμε συχνά στο Blog μας, το μυστικό για ΤΗΝ αλλαγή είναι στο κίνητρο και στη θέληση!

Κάνε αυτή την Άνοιξη την πιο healthy της ζωής σου

Με τον ερχομό της Άνοιξης η διάθεση άλλαξε αμέσως προς το καλύτερο! Εξάλλου ο ανοιξιάτικος καιρός εμπνέει για περισσότερη άσκηση, πιο προσεγμένη διατροφή- ενόψει καλοκαιριού- και ίσως για τις πρώτες μίνι εκδρομές στην εξοχή.

Ας δούμε αυτή την εποχή λοιπόν ως μία ευκαιρία, προκειμένου να ξεκινήσουμε μία ισορροπημένη διατροφή κατά την οποία θα τρώμε πιο έξυπνα, θα φροντίζουμε το σώμα μας και τελικά θα εκτιμάμε περισσότερο την ώρα του φαγητού.

  1. Κάνε τη σαλάτα το κυρίως γεύμα σου, τρεις φορές την εβδομάδα. Φρόντισε όμως να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Πρόσθεσε σ’ εκείνη λίγο αβοκάντο, ξηρούς καρπούς σε μικρές ποσότητες και φρούτα της αρεσκείας μας. Η φράουλα αποτελεί ένα από τα ανοιξιάτικα φρούτα, που ταιριάζουν ιδιαίτερα με τη σαλάτα.
  2. Ξεκίνησε τα παγωμένα smoothies φρούτων, συνδυάζοντάς τα με λαχανικά όπως είναι το καρότο και το σπανάκι. Για περισσότερη γλύκα, μπορείς να προσθέσεις μία κουταλιά μέλι. Εξαιρετική επιλογή για πρωινό!
  3. Απόλαυσε δύο με τρεις μερίδες ψητών λαχανικών την εβδομάδα.
  4. Αφιέρωσε χρόνο στο φαγητό. Η Άνοιξη αποτελεί την ιδανική εποχή, ώστε ν’ αρχίσουμε να απολαμβάνουμε το γεύμα μας στον κήπο, το μπαλκόνι ή την εξοχή το Σαββατοκύριακο. Το φαγητό ζητάει λίγο από τον πολύτιμο χρόνο μας! Τόσο για τη σωστή προετοιμασία όσο και για την απόλαυση...
  5. Αύξησε τα υγρά που πίνουμε καθημερινά. Τόσο το νερό όσο και άλλα, όπως είναι για παράδειγμα το κρύο τσάι. Σε αυτό μπορείς να στίψεις λίγο λεμόνι, πορτοκάλι ή ρόδι. Προτίμησε να κάνεις αυτές τις προσθήκες σ’ ένα απλό πράσινο τσάι, παρά να διαλέξεις μία τυποποιημένη γεύση κάποιας εταιρείας.
  6. Βάλε πρόγραμμα στα γεύματά σου. Ας μην αφήνουμε τον φόρτο εργασίας και τη δύσκολη καθημερινότητα να μας απομακρύνουν από το «πρόγραμμα φροντίδας» του εαυτού μας. Το σώμα χρειάζεται πέντε γεύματα την ημέρα!
  7. Ετοίμασε ένα πλούσιο, ενεργειακό προϊόν με γιαούρτι, φρούτα, σπόρους chia και φυτικές ίνες. Μπορείς να έχεις τρεις επιλογές πρωινού και να τις εναλλάσσεις ανάλογα με την όρεξή μας. Τα φρούτα και οι φυτικές ίνες να είναι καθημερινά σε πρώτο πλάνο.
  8. Αντικατέστησε τη ζάχαρη με φρούτα εποχής. Πιστεύεις ότι τα berries, οι φράουλες, το κεράσι ή τα βερίκοκα δεν είναι αρκετά γλυκά; Κι όμως!

Προπόνηση την Άνοιξη: Τι αλλάζει

Οι ανοιξιάτικες βραδιές είναι από τις πιο «γλυκές». Ευκαιρία λοιπόν να περιορίσεις την τηλεόραση και να προτιμήσεις αντί να κάτσεις στον καναπέ, να πας μία βραδινή βόλτα με τα πόδια ή το ποδήλατο. Αν το κάνεις με παρέα, θα γίνει σύντομα μία ευχάριστη συνήθεια και μία ώρα της ημέρας για την οποία θα ανυπομονείς.

Η προπόνηση σ’ εξωτερικό χώρο να διαρκεί περίπου 150 λεπτά την εβδομάδα ή 75 λεπτά, αν πρόκειται για εντατική μορφή άσκησης.

Εξάλλου η προπόνηση σ’ εξωτερικό χώρο έχει σπουδαία οφέλη, τόσο για τη σωματική όσο και την ψυχική υγεία. Προσοχή όμως αν έχεις αλλεργίες της Άνοιξης. Σε αυτή την περίπτωση, και με τη συμβουλή του θεράποντα ιατρού, προτίμησε την προπόνηση σ’ εσωτερικό χώρο.

Ανοιξιάτικα φρούτα και λαχανικά

Βερίκοκα, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, μούρ, φράουλες, κεράσια, μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, αρακά, αγκινάρες, σπαράγγια, ραπανάκια.

Όλα τα κηπευτικά της εποχής, είτε είναι φρούτα είτε λαχανικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πολύτιμες βιταμίνες και αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες, όπως οι ανθοκυανιδίνες, οι οποίες έχουν αντιφλεγμονώδη, αντιοξειδωτική και αντιμικροβιακή δράση στα κύτταρα των ιστών του σώματος.

Tags

 

14 μέρες επιστροφή

Δεν σου αρέσουν ή δεν σε ικανοποιούν τα προϊόντα σου;
Επέστρεψε τα σε 14 μέρες.

Εξυπηρέτηση πελατών

Από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ, είμαστε δίπλα σου για να σε εξυπηρετήσουμε.

Ταχυτατες αποστολες

Ταχύτατες αποστολές σε όλη την Ελλάδα. Και αν είσαι VIP μέλος, μπορείς να παραλάβεις και την ίδια μέρα.

Μοναδικες προσφορες

Μην χάνεις λεπτό. Κανε Login στο λογαριασμό σου και απόλαυσε μοναδικές ευκαιρίες που δεν θα βρεις πουθενά αλλού.