Συχνές ερωτήσεις
Πώς κάνω μια παραγγελία;
- 1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
2. Προσθέστε τα στο καλάθι Αγορών σας
3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας, ως επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο ΤoFarmakeioMou.gr, για να μπορείτε να παρακολουθήσετε το ιστορικό παραγγελιών σας, και να κερδίζετε καλύτερες τιμές και προσφορές
4. Στο τελευταίο βήμα, εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης της παραγγελίας σας.
5. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής και τη μέθοδο αποστολής
6. Ελέγξτε ότι όλα τα πεδιά είναι σωστά, και απλά πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας». Μετά θα αναλάβουμε εμείς τα πάντα
Μπορώ να ακυρώσω/αλλάξω παραγγελία;
Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα:
α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος.
Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα υπαναχώρησης και να την στείλετε στο [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών. (επικοινωνήστε μαζί μας για να σας την αποστείλουμε)
Πώς υπολογίζω τα μεταφορικά;
Εάν παραγγείλετε προϊόντας αξίας τουλάχιστον 59€ και μέχρι 3 κιλά δεν τα υπολογίζετε. Για αγορές οποιωνδήποτε προϊόντων συνολικού κόστους (59,00) ευρώ και άνω και βάρους μέχρι τρία (3) κιλά ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής. Το αντίστοιχο ποσό για τους πελάτες VIP είναι τα 19€. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται με ενενήντα λεπτά του ευρώ (0,90) ανά επιπλέον κιλό.
Για αγορές οποιονδήποτε προϊόντων συνολικού κόστους κάτω των πενήντα εννέα (59,00) ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής 2,90 ευρώ (2,90), εφόσον το συνολικό βάρος των προϊόντων δεν υπερβαίνει τα τρία (3) κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με ενενήντα λεπτά του ευρώ (0,90) ευρώ ανά επιπλέον κιλό.
Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα. Τα προϊόντα με την ένδειξη "Βαριά Αντικείμενα" αποστέλλονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη σχετικά με τον τρόπο και τα έξοδα αποστολής.
Τα προϊόντα με την ένδειξη «Προϊόν Ψυγείου» δεν αποστέλλονται εκτός του Νομού Αττικής για τη δική σας ασφάλεια και προστασία. Σημειώστε ότι:
1. Σε εμάς δεν θα έχετε εκπλήξεις χρεώσεων. Όποιο ποσό σας δείξει η πληρωμή αυτό θα είναι το πραγματικό τελικό ποσό
2. Η Αντικαταβολή χρεώνεται με το σταθερό ποσό των 2,50€ (η αντίστοιχη χρέωση για τους VIP είναι 1,90€) .
3. Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.
Τί ισχύει για τις αποστολές στην Κύπρο;
Ο χρόνος παράδοσης για το προϊόντα που φέρουν την ένδειξη "Διαθέσιμο" είναι 10-15 μέρες από την μέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι) με courier. Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.
Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 9:00 - 17:00.
Για αγορές προϊόντων ανεξαρτήτου συνολικού κόστους, οι αποστολές επιβαρύνονται με πέντε (5,00) ευρώ, για βάρος παραγγελίας έως δύο (2) κιλά.
Εάν το βάρος της παραγγελίας ξεπερνά τα δύο (2) κιλά, τότε η παραγγελία για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των δύο ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με δυόμιση (2,50) ευρώ ανά επιπλέον κιλό.
- εάν η παραγγελία σας ζυγίζει 3kg τότε 5€ (για τα δύο πρώτα κιλά) + 2,50€ (για το ένα επιπλέον) = 7,50€
Τα προϊόντα με την ένδειξη "Προϊόν Ψυγείου" δεν αποστέλλονται εκτός Ελλάδας για τη δική σας ασφάλεια και προστασία.
Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται.
Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της. Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.
Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;
Ο πελάτης του ToFarmakeioMou.gr δεν μπορεί προσωρινά να παραλάβει την παραγγελία του από τα φυσικά καταστήματα. Μόνο μέσω αποστολής στη διεύθυνση παραλαβής.
Σύντομα θα ενεργοποιηθεί και αυτός ο μηχανισμός
Υπάρχει διαδικασία σχετικά με τις κατεστραμμένες αποστολές;
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττωματικού προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (+ 30 2105813343) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ([email protected])
Πώς αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης;
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης:
1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας
2. Στα Πεδίο «Επεξεργασία Λογαριασμού», κάντε tick στο κουτάκι ‘Αλλαγή Κωδικού ’
2.1. Θα πρέπει να εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και στη συνέχεια, τον νέο κωδικό σας, και να τον επαληθεύσετε
2.2. Πατήστε 'αποθήκευση' και είστε ΟΚ.
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τί να κάνω;
Στο πεδίο της σύνδεσης πατάω το link «ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ;». Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα
Τί σημαίνει διαθεσιμότητα προϊόντων;
Οι κατηγορίες προϊόντων χωρίζονται σε:
Διαθέσιμο: τα προϊόντα υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι).
Διαθέσιμο σε 3 έως 7 ημέρες: Τα προϊόντα δεν βρίσκονται στην αποθήκη μας τη συγκεκριμένη στιγμή. Συνήθως αποστέλονται 3-7 ημέρες εφόσον γίνει μέχρι τις 15:00 και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή, θα επικοινωνήσει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μαζί σας για να σας ενημερώσει και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Εξαντλήθηκε: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και δεν μπορεί να μπει στο «Καλάθι».
Καταργήθηκε: Το προϊόν καταργήθηκε από την εταιρεία παραγωγής και δεν υπάρχει η δυνατότητα νέας παραγγελίας.
Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;
Όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.
