Πολιτική χρήσης cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο λογαριασμό σας, στο tab Οι Παραγγελίες μου.
Κατάσταση Eλήφθη: έχουμε δεχτεί την παραγγελία σας.
Κατάσταση Σε Επεξεργασία: η παραγγελία σας ετοιμάζεται.
Κατάσταση Μερικώς Εκτελεσμένη: κάποια προϊόντα εκκρεμούν για να αποσταλεί η παραγγελία σας.
Κατάσταση Απεστάλει: η παραγγελία σας είναι καθοδόν σε εσάς με courier.
Κατάσταση Ακυρωμένη: έχετε ακυρώσει την παραγγελία σας.
Όταν η παραγγελία αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας) και μέσα από την πλατφόρμα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας.
Για αποστολές με Γενική Ταχυδρομική πατήστε εδώ>
Για αποστολές με ACS πατήστε εδώ>
Οι κατηγορίες προϊόντων χωρίζονται σε:
Διαθέσιμο: τα προϊόντα υπάρχουν στην αποθήκη μας και αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι).
Διαθέσιμο σε 3 έως 5 ημέρες: Τα προϊόντα δεν βρίσκονται στην αποθήκη μας τη συγκεκριμένη στιγμή. Συνήθως αποστέλονται 3-5 ημέρες εφόσον γίνει μέχρι τις 15:00 και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή, θα επικοινωνήσει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μαζί σας για να σας ενημερώσει και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Διαθέσιμο σε 5 έως 8 ημέρες: Τα προϊόντα δεν βρίσκονται στην αποθήκη μας τη συγκεκριμένη στιγμή. Συνήθως αποστέλονται 3-5 ημέρες εφόσον γίνει μέχρι τις 15:00 και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή, θα επικοινωνήσει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μαζί σας για να σας ενημερώσει και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Εξαντλήθηκε: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και δεν μπορεί να μπει στο «Καλάθι».
Καταργήθηκε: Το προϊόν καταργήθηκε από την εταιρεία παραγωγής και δεν υπάρχει η δυνατότητα νέας παραγγελίας.
Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα:
α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος.
Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα υπαναχώρησης και να την στείλετε στο info@ToFarmakeioMou.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών. (επικοινωνήστε μαζί μας για να σας την αποστείλουμε)
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης:
1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας
2. Στα Πεδίο «Πληροφορίες Λογαριασμού» επιλέξτε ‘Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης’
2.1. εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και τον νέο κωδικό
2.2. Επαληθεύεται το νέο κωδικό
2.3. Πατάτε αποθήκευση