Για να δείτε το site μας στην desktop/mobile μορφή, μεταφερθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και πατήστε το κουμπί αλλαγή σεΟΚ
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του site και για την βελτίωση της online εμπειρία σας. Πατήστε «Αποδοχή Cookies» για να συνεχίσετε.Αποδοχή Cookies!
  • Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 39€*
    Ανησυχείτε για τα επιπλέον ή τα κρυφά κόστη; Όχι με εμάς.

    Μάθετε περισσότερα
  • 330 Μάρκες 14.000 Προϊόντα
    14.000 Προϊόντα
    Για να βρεις αυτό που ψάχνεις

    Όλες οι Μάρκες
  • Τηλεφωνικές Παραγγελίες Στο 210 581 3343
    Οι άνθρωποί μας είναι πάντα δίπλα σας. Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 - 21:00 (εκτός αργιών)
  • Call me back Κάντε κλικ και σας καλούμε
    Χωρίς καμία χρέωση σας καλούμε εμείς πίσω.
    Δευτέρα-Παρασκευή 09:00 - 20:00 (εκτός αργιών)
ΜΑΡΚΕΣ Α-Ζ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΜΑΡΚΕΣ Α-Ζ

Συχνές Ερωτήσεις

  • - Πώς κάνω μια παραγγελία;

    1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
    2. Προσθέστε τα στο καλάθι
    3. Πατήστε το κουμπί «Πληρώστε με ασφάλεια».
    4. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο ΤoFarmakeioMou.gr (με email ή με το λογαριασμό σας στο Facebook).
    5. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
    6. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Επόμενο Βήμα»
    7. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»
  • - Πού είναι η παραγγελία μου;

    Όσο βλέπετε στη σελίδα του λογαριασμού σας την παραγγελία σας σε «Εκκρεμότητα», τότε η παραγγελία βρίσκεται σε διαδικασία συλλογής των προϊόντων.
    Όταν δείτε (το status) να αναφέρει «Έχει αποσταλεί» σημαίνει ότι έχει φύγει από εμάς. Τότε θα έχετε πάρει ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας) και μέσα από την πλατφόρμα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας (ACS - Γενική Ταχυδρομική).
  • - Τί είναι η Υπηρεσία Επιστροφής Κλήσης (ή αλλιώς το Call me back);

    Είναι μια υπηρεσία εξυπηρέτησής σας με άμεσο και δωρεάν τρόπο. Εάν μας καλείτε και οι συνεργάτες μας εξυπηρετούν κάποιον άλλο πελάτη μας αφήνετε τον τηλεφωνικό σας αριθμό και εμείς χωρίς καμία χρέωση σας καλούμε άμεσα εμείς πίσω.
  • - Πώς χρησιμοποιώ το κουπόνια;

    Το ΤοFarmakeioMou.gr πρωτοπορεί και στη διαδικασία των κουπονιών σας. Με βάση την ειδική υπηρεσία μας και πριν πραγματοποιήσετε τη διαδικασία πληρωμής που επιλέγετε γράφετε τον ειδικό κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται στο Καλάθι σας κι έχετε την έκπτωση σας! Η διαδικασία γίνεται άμεσα και η χρέωση που θα δείτε στο τελικό στάδιο είναι και η οριστική.
  • - Πώς χρησιμοποιώ τα φίλτρα;

    Το ΤοFarmakeioMou.gr απλοποιεί τη διαδικασία και στα φίλτρα. Κατηγοριοποιείστε τα βασικά ενδιαφέροντα σας και κερδίστε χρόνο (δεν αναφέρουμε το «χρήμα» διότι στο ΤοFarmakeioMou.gr πάντοτε το κερδίζετε).

    Απλώς στα φίλτρα σημειώστε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες σας (πχ: τύπος δέρματος, paraben free κτλ). Έτσι θα κάνετε τις αγορές σας ακόμα πιο γρήγορα και πιο εύκολα.
    Τα φίλτρα είναι μια διαδικασία που βοηθάει τον πελάτη και σέβεται τη διαφορετικότητα του. Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες. Το ΤοFarmakeioMou.gr τις υπηρετεί και τις εξυπηρετεί.
  • - Τί σημαίνει διαθεσιμότητα προϊόντων;

    Οι κατηγορίες προϊόντων χωρίζονται σε:

    Διαθέσιμο: το προϊόν αποστέλλεται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι).
    Διαθέσιμο σε 3 έως 5 ημέρες: Τα προϊόντα δεν βρίσκονται στην αποθήκη μας τη συγκεκριμένη στιγμή. Συνήθως αποστέλονται 3-5 ημέρες εφόσον γίνει μέχρι τις 15:00 και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή, θα επικοινωνήσει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μαζί σας για να σας ενημερώσει και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
    Διαθέσιμο σε 5 έως 8 ημέρες: Τα προϊόντα δεν βρίσκονται στην αποθήκη μας τη συγκεκριμένη στιγμή. Συνήθως αποστέλονται 3-5 ημέρες εφόσον γίνει μέχρι τις 15:00 και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στον προμηθευτή, θα επικοινωνήσει το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μαζί σας για να σας ενημερώσει και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
    Εξαντλήθηκε: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και δεν μπορεί να μπει στο «Καλάθι». Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία "Ενημέρωση με Email". Απλά πατήστε το αντίστοιχο κουμπί και εισάγετε το email σας. Μόλις το προϊόν γίνει και πάλι διαθέσιμο, θα λάβετε ένα ενημέρωτικό email για τη νέα διαθεσιμότητα.
    Καταργήθηκε: Το προϊόν καταργήθηκε από την εταιρεία παραγωγής και δεν υπάρχει η δυνατότητα νέας παραγγελίας. Αν το προϊόν έχει αντικατασταθεί από κάποιο νεότερο τότε θα βρείτε το κείμενο "*Αντικαταστάθηκε με ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ." το οποίο σας οδηγεί στο νέο προϊόν.
    Κατόπιν συνεννοήσεως: Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά το 2105813343 καθημερινές 9:00 - 21:00 ή με email στο info@tofarmakeiomou.gr για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • - Μπορώ να ακυρώσω/αλλάξω παραγγελία;

    Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα:

    α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες,
    β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.)

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος.

    Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας.

    Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα και να την στείλετε στο info@ToFarmakeioMou.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
  • - Πού μπορώ να βρω κουπόνια;

    Κάνετε εγγραφή στο Newsletter μας και ακολουθήστε μας στα Social Media. Μην ξεχάσετε να κάνετε Like στη σελίδα μας στο Facebook.
  • - Πώς υπολογίζω τα μεταφορικά;

    Εάν παραγγείλετε προϊόντας αξίας τουλάχιστον 39€ και μέχρι 3 κιλά δεν τα υπολογίζετε. Για αγορές οποιωνδήποτε προϊόντων συνολικού κόστους (39,00) ευρώ και άνω και βάρους μέχρι τρία (3) κιλά ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται με ενενήντα λεπτά του ευρώ (0,90) ανά επιπλέον κιλό.

    Για αγορές οποιονδήποτε προϊόντων συνολικού κόστους κάτω των τριάντα εννέα (39,00) ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής δύο ευρώ, εφόσον το συνολικό βάρος των προϊόντων δεν υπερβαίνει τα τρία (3) κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με ενενήντα λεπτά του ευρώ (0,90) ευρώ ανά επιπλέον κιλό.

    Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.
    Τα προϊόντα με την ένδειξη "Βαριά Αντικείμενα" αποστέλλονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη σχετικά με τον τρόπο και τα έξοδα αποστολής.

    Τα προϊόντα με την ένδειξη «Προϊόν Ψυγείου» δεν αποστέλλονται εκτός του Νομού Αττικής για τη δική σας ασφάλεια και προστασία.
    Σημειώστε ότι:
    1. Σε εμάς δεν θα έχετε εκπλήξεις χρεώσεων. Όποιο ποσό σας δείξει η πληρωμή αυτό θα είναι το πραγματικό τελικό ποσό
    2. Για παραγγελίες έως 79,99€ η Αντικαταβολή χρεώνεται 0,90€. Για παραγγελίες 80,00€ και πάνω η Αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ.
    3. Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.
  • - Τί ισχύει για τις αποστολές στην Κύπρο;

    Ο χρόνος παράδοσης για το προϊόντα που φέρουν την ένδειξη «Διαθέσιμο» είναι 2-3 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι) με courier. Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.

    Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 9:00 - 17:00.
    Για αγορές προϊόντων ανεξαρτήτου συνολικού κόστους, οι αποστολές επιβαρύνονται με δεκαπέντε (15,00) ευρώ, για βάρος παραγγελίας έως δυο (2) κιλά.

    Εάν το βάρος της παραγγελίας ξεπερνά τα δυο (2) κιλά, τότε η παραγγελία για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των δύο ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με τρία (3,00) ευρώ ανά επιπλέον κιλό.

    Δηλαδή:
    • εάν η παραγγελία σας ζυγίζει 3kg τότε 15€ (για τα δύο πρώτα κιλά) + 3€ (για το ένα επιπλέον) = 18€
    Τα προϊόντα με την ένδειξη «Βαριά Αντικείμενα» αποστέλλονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη σχετικά με τον τρόπο και τα έξοδα αποστολής.

    Τα προϊόντα με την ένδειξη «Προϊόν Ψυγείου» δεν αποστέλλονται εκτός Ελλάδας για τη δική σας ασφάλεια και προστασία.

    Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται.
    Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της.
    Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.
  • - Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό;

    Ναι. Οι παραγγελίες αποστέλλονται εκτός Ελλάδος και Κύπρου κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη σχετικά με τον τρόπο και τα έξοδα αποστολής. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.
  • - Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

    Ο πελάτης του ToFarmakeioMou.gr δεν μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του από το κατάστημα. Μόνο μέσω αποστολής στη διεύθυνση παραλαβής.
  • - Υπάρχει διαδικασία σχετικά με τις κατεστραμμένες αποστολές;

    Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττωματικού προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (+ 30 2105813343) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@ToFarmakeioMou.gr)
  • - Τί διαφορά έχουν τα έξοδα αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

    Τα έξοδα αποστολής αναφέρονται στη διαδικασία αποστολής μέσω courier. Τα έξοδα αντικαταβολής αφορούν στην εξόφληση της παραγγελίας την ημέρα παράδοσής της σε εσάς. Για παραγγελίες έως 79,99€ η Αντικαταβολή χρεώνεται 0,90€. Για παραγγελίες 80,00€ και πάνω η Αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ.
  • - Εγγυήσεις

    Για όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα ισχύει ότι η απόδειξη είναι και η εγγύηση του καθενός προϊόντος (κάθε εταιρία έχει διαφορετικό χρόνο εγγύησης). Σε περίπτωση μη σωστής λειτουργείας ή κάποιας βλάβης ToFarmakeioMou.gr δεν φέρει ευθύνη και ο καταναλωτής απευθύνεται άμεσα στην εν λόγω εταιρία.
  • - Πώς να χρησιμοποιήσω το προϊόν;

    Εάν δεν σας καλύψουν οι δικές μας πληροφορίες που έχουμε στο ΤοFarmakeioMou.gr προτείνουμε να επικοινωνήστε μαζί μας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας ενημερώσει.
  • - Πώς αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης;

    Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης:
    1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας
    2. Στα Πεδίο «Στοιχεία Λογαριασμού»
    2.1. εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και τον νέο κωδικό
    2.2. Επαληθεύεται το νέο κωδικό
    2.3. Πατάτε αποθήκευση
  • - Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τί να κάνω;

    Στο πεδίο της σύνδεσης πατάω το link «Ξέχασα τον κωδικό μου». Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα
  • - Μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook;

    Όχι. Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας στο Facebook και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία στο ToFarmakeioMou.gr
  • - Αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον Ταχυδρομικό Κώδικα;

    Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βρούμε αμέσως λύση.
  • - Μπορώ να κάνω κράτηση μίας προσφοράς και να το πληρώσω αργότερα;

    Προς το παρών δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή.
  • - Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης;

    Το ωράριο παράδοσης είναι από 09:00 το πρωί έως 17:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ώρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο των παρατηρήσεων στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
  • - Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

    Όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.