Outdoor Fitness: Μισή ωρίτσα την ημέρα αρκεί - TFM.gr

Outdoor fitness, δηλαδή προπόνηση έξω. Θα μου πεις, πως μιλάς για προπόνηση έξω στον καιρό της απαγόρευσης κυκλοφορίας; Μα κανείς δεν είπαμε, να μην ασκηθούμε έξω.

Απλά να περιορίσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις και τον χρόνο της προπόνησής μας σ’ εξωτερικό χώρο. Εξάλλου υπάρχει και η μετακίνηση 6, κι αν δεν έχεις σκύλο, έχεις πόδια!

Γιατί να κάνεις προπόνηση έξω

Ο χειρότερος εχθρός της προπόνησης είναι η πλήξη. Το outdoor fitness αποτελεί μία άριστη λύση για την αποτελεσματική καταπολέμηση αυτής της πλήξης, όσο μένουμε σπίτι.

Όσο ασκούμαστε έξω όλο και κάτι καινούργιο θα δούμε, ένα τοπίο που θα μας εντυπωσιάσει, η φύση η ίδια που θα τραβήξει την προσοχή μας και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που ενδέχεται να κλείσουμε μία ολόκληρη ώρα προπόνησης τελείως αβίαστα. Εξάλλου τώρα και τα πιο απλά πράγματα, όπως είναι ο ήλιος (που βοηθάει και στη βιταμίνη D) μάς κάνουν ιδιαίτερα χαρούμενους, σε βαθμό… ενθουσιασμού!

Το σώμα θα κάψει περισσότερο

Το σώμα μας, μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα άσκησης στο γυμναστήριο, γνωρίζει περίπου τι να περιμένει από το κάθε όργανο στο οποίο προπονούμαστε κι από τα αντίστοιχα προγράμματα.

Καιρός λοιπόν να του κάνουμε μία έκπληξη και εκείνο από τη χαρά του θα μας κάνει ένα δώρο, καίγοντας περισσότερες θερμίδες. Το ξέρατε ότι σύμφωνα με τους ειδικούς, όταν αλλάζουμε την «αναμενόμενη» προπόνηση, ο οργανισμός μας καίει κατά 5- 7 % περισσότερες θερμίδες;

Σωματική ΚΑΙ ψυχική τόνωση

Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν και μερικά επιπλέον οφέλη της εξωτερικής άσκησης, που σχετίζονται τόσο με το σώμα όσο και με την ψυχή- πνεύμα μας.

Η εισπνοή καθαρού αέρα σε αντίθεση προκαλεί το αίσθημα της ευφορίας. Η παραγωγή ενδορφινών αυξάνεται κι η ευτυχία που αισθανόμαστε, δεν περιγράφεται.

Σχετική έρευνα στον τομέα της Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, έδειξε σε μία απόσταση μόλις 30 λεπτών με τα πόδια σ’ ένα ωραίο φυσικό περιβάλλον, π.χ. ένα πάρκο ή στη θάλασσα, το 71% των ανθρώπων περιόρισε σημαντικά το stress του.

Οι πιθανότητες τραυματισμών θα περιοριστούν σημαντικά

Έχουμε τονίσει ότι αυτή την περίοδο, είτε κάνουμε outdoor fitness είτε γυμναστική στο σπίτι, χρειαζόμαστε καθοδήγηση. Ωστόσο, η προπόνηση σ’ εξωτερικό χώρο βοηθάει σημαντικά στην αποφυγή τραυματισμών.

Προσοχή όμως, στην επιλογή του εδάφους και στο αθλητικό παπούτσι!

Τέλος, το μυαλό αρχίζει αποδεδειγμένα- βάσει ερευνών- να σκέφτεται πιο καθαρά, καταπολεμώντας και προλαμβάνοντας το άγχος. Και κάτι τελευταίο, τώρα έχουμε τη δυνατότητα να προπονούμαστε ό,τι ώρα θέλουμε. Οι ειδικοί προτείνουν μισή ώρα έξω το πρωί και μισή ώρα μέσα το απόγευμα. Αν εσύ βέβαια, θέλεις περισσότερο σώμα και πνεύμα θα σου απαντήσουν ομόφωνα “It would be my pleasure”.

Write A Comment