Τροφές για ομορφιά και επιπλέον ενυδάτωση - TFM.gr

Τροφές για ομορφιά; Κι όμως υπάρχουν, αφού αποδεδειγμένα πλέον η ομορφιά σχετίζεται άμεσα με τη διατροφή μας.

Οι συστάσεις για την κατανάλωση νερού είναι περί τα 8 ποτήρια ημερησίως κατά μέσο όρο, με αυτή τη σύσταση να αλλάζει γενικά ανάλογα το φύλο, τη σύσταση σώματος, την εποχή και τη φυσική δραστηριότητα.

Η κατανάλωση όλης αυτής της ποσότητας νερού μπορεί να μοιάζει κάποιες φορές ανέφικτη, αλλά ένα μικρό μέρος αυτού του νερού μπορεί να ληφθεί και από ποικιλία φρούτων και λαχανικών.

Είναι πολύ σημαντική η άφθονη κατανάλωση νερού για ενυδάτωση και ομορφιά αλλά υπάρχουν κ τρόφιμα που μπορούν να μας ξεδιψάσουν καθώς αποτελούνται κατά 90% από νερό.

Αγγούρι για να δροσίσεις την επιδερμίδα σου

Αποτελείται κατά 97,6% περίπου από νερό. Είναι ιδανικό για να σερβιριστεί σε σαλάτες είτε μόνο του κομμένο σε φέτες σαν σνακ. Δοκιμάστε την ανάμειξη με γιαούρτι αν θέλετε κάτι δροσερό και ενυδατικό ή προσθέστε το σε σάντουιτς.

Τροφές για ομορφιά: Το Iceberg ενυδατώνει

Φαίνεται να διαθέτει το υψηλότερο ποσοστό νερού από τα υπόλοιπα της ίδιας οικογένειας λαχανικά. Προσθέστε το σε σαλάτες και σε σάντουιτς ή αραβική πίτα. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «περιτύλιγμα» σε μπιφτέκια και κοτόπουλο αντί για τορτίγια ή ψωμάκι.

Μπρόκολο για αντιγήρανση

Το μπρόκολο πέρα από την ενυδάτωση που παρέχει είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, C, κάλιο και φυτικές ίνες και φαίνεται να ενισχύει τα ένζυμα του οργανισμού ενάντια στην οξείδωση των κυττάρων, προστατεύοντας έτσι από βλάβες τους και συνεισφέροντας στην αντιγήρανση.

Ραπανάκια, κυριολεκτικά για την όρεξη

 Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Μπορούν να προστεθούν στις σαλάτες σε κομματάκια δίνοντας τους χρώμα μαζί με πολλά αντιοξειδωτικά που περιέχουν και να συνθέσουν μια νότα δροσιάς και ενυδάτωσης.

Καρότα, χαρακτηριστικό λαχανικό ομορφιάς (και διατήρησης του μαυρίσματος)

Εξαιρετικά ενυδατικό λαχανικό που μπορεί να προστεθεί στις σαλάτες ή να σερβιριστεί σαν συνοδευτικό σε φέτες.

Πιπεριές οι αντιοξειδωτικές

Πλούσιες σε νερό και σε αντιοξειδωτικά. Προσθέστε τις κομμένες σε ροδέλες σε σαλάτες και σάντουιτς.

 Ντομάτες για χρώμα και νερό

 Περιέχουν άφθονο νερό και αποτελεί τη βάση της ελληνικής καλοκαιρινής χωριάτικης σαλάτας μας. Φτιάξτε σουβλάκια με ντομάτα, μοτσαρέλα και φύλλα βασιλικού για ένα ενυδατικό, εύγευστο και πρωτότυπο ορεκτικό.

Καρπούζι, με το ισχυρό αντιοξειδωτικό

Έχει 92% περιεκτικότητα σε νερό και είναι πλούσιο σε λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα κύτταρα από τη γήρανση, οπότε συνεισφέρει σε ενυδάτωση, ομορφιά και λάμψη.

Τροφές για ομορφιά: Οι Φράουλες για επιπλέον ενυδάτωση

Πεντανόστιμο και ενυδατικό φρούτο που μπορεί να προστεθεί σε γιαούρτι μαζί με ξηρούς καρπούς ή να αναμειχθεί με άλλα φρούτα συνθέτοντας ένα απολαυστικό smoothie.

Γκρειπφρούτ για περιορισμό της όρεξης 

Το φρούτο αυτό που έχει 91% περιεκτικότητα σε νερό, φαίνεται να έχει θετική επίδραση στη μείωση της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων, αλλά και στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, βοηθώντας στον περιορισμό της όρεξης και έτσι στην απώλεια βάρους.

Βάλτε χρώμα στη διατροφή σας επιλέγοντας ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Είναι η συνταγή της επιτυχίας για να πετύχετε τη μέγιστη δυνατή ενυδάτωση και ομορφιά.

Write A Comment