2020: Νέα χρονιά σημαίνει σωστή διατροφή - TFM.gr

Για τη διατροφή έχεις σίγουρα ακούσει πολλά. Ο ένας σου λέει αυτό, ο άλλος το άλλο. Όλοι έχουν μια δική τους συμβουλή για το τι σημαίνει σωστή διατροφή. Και εσύ χάνεσαι στην πληροφορία. Η νέα χρονιά σηματοδοτεί το ξεκίνημα για πολλά πράγματα. Ίσως ήρθε η ώρα να σηματοδοτήσει και την έναρξη μιας σωστής διατροφής από μέρους σου.

Οι παρακάτω απλές συμβουλές είναι οι μόνες που πρέπει να έχεις κατά νου… Είσαι έτοιμος/- η;

Βάλε ποικιλία στη διατροφή σου

Για να εξασφαλιστεί μια ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντικό τα καθημερινά σας γεύματα να περιλαμβάνουν μια ποικιλία τροφίμων, η οποία ελαχιστοποιεί την πιθανότητα να υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις θρεπτικών συστατικών στη διατροφή σας. Για τις ανάγκες που δεν μπορεί να καλύψει η διατροφή, τα φυσικά συμπληρώματα πολυβιταμινών είναι μια ιδανική επιλογή  για επιπλέον ενίσχυση του οργανισμού. Οι πολυβιταμίνες Multi-Multi με γλυκαντικά από το φυτό Στέβια της Power Health αποτελεί σημαντική πηγή βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων που χρειάζεται η διατροφή σου για να είναι απολύτως ολοκληρωμένη.

Μην παραλείπεις γεύματα

Πολύς κόσμος πιστεύει πως για να χάσει βάρος θα πρέπει να μην τρώει κάποια γεύματα μέσα στην ημέρα. Αλλά αυτό δεν είναι καθόλου σωστό! Το να καταναλώνεις κανονικά τα γεύματα είναι σημαντικό για να κρατήσεις το μεταβολισμό σου σε λειτουργία. Θα μπορούσες ακόμα να μοιράσεις το γεύμα σου σε μικρότερες μερίδες και να τρως πιο συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να κρατάς σε σταθερά επίπεδα την ενέργειά σου και να μην απορρυθμίζεται ο μεταβολισμός σου.

Αλάτι αλλά με μέτρο

Ακόμα κι αν δεν προσθέτεις πολύ αλάτι στο φαγητό σου, μπορεί να καταναλώνεις μεγάλη ποσότητα, χωρίς να το καταλαβαίνεις, αφού τα τρία τέταρτα του αλατιού που καταναλώνουμε βρίσκεται ήδη στα τρόφιμα.

Πέρα από το ότι η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση δεν σε βοηθάει καθόλου στη διατήρησης μιας υγιούς σιλουέτας λόγω της κατακράτησης υγρών που προκαλεί.  Η καλύτερη λύση λοιπόν, είναι να χρησιμοποιήσεις  τις ετικέτες των τροφίμων για να σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν ένα προϊόν έχει πολύ αλάτι ή όχι.

Πώς θα το κάνεις αυτό; Περισσότερα από 1.5g αλάτι ανά 100g, σημαίνει ότι το τρόφιμο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, άρα δεν θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στην επιλογή του.

Παράλληλα, φυσικά, μπορείς να προτιμήσεις το Water Shape της Power Health, το οποίο είναι ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής από εκχύλισμα φραγκόσυκου για εντατική απώλεια περιττών υγρών και επαναφορά της σιλουέτας σε μόλις 7 ημέρες.

Βάλε περισσότερα φρούτα & λαχανικά στη διατροφή σου

Σίγουρα το βασικότερο κομμάτι της διατροφής σου πρέπει να είναι τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Παρέχουν βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.  Αυτές οι θρεπτικές ουσίες θα συμβάλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού θα τον θωρακίσουν και δεν θα τον επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες.

Απόλαυσε έναν υγιή ύπνο

Ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός και για την απώλεια βάρους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και λίγες νύχτες απώλειας ύπνου μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους. Συνιστάται η συμπλήρωση 8 ωρών ύπνου κάθε βράδυ για να μπορέσει ο οργανισμός να ξεκουραστεί και να αποβάλλει με μεγαλύτερη ευκολία το περιττό βάρος.

Για επιπλέον βοήθεια στον ύπνο αξιοποίησε τη δύναμη της φύσης με το Cool Night από την Power Health που συνδυάζει τη δράση της μελατονίνης με το χαμομήλι, τον λυκίσκο, το ασβέστιο και το μαγνήσιο. Η μελατονίνη συμβάλλει στη μείωση του χρόνου που χρειαζόμαστε μέχρι να κοιμηθούμε, ενώ ανακουφίζει από τα συμπτώματα της αϋπνίας και του jet lag.

Κατανάλωσε περισσότερα ψάρια

Το ψάρι είναι μια άριστη πηγή πρωτεΐνης και η κατανάλωσή του είναι απαραίτητο κομμάτι του εβδομαδιαίου διατροφικού σου προγράμματος. Μερικά ψάρια, όπως ο σολομός, είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα και συμβάλουν στην ανάκαμψη των μυών και την ανάπτυξη τους.

Write A Comment