Διακοπές και Διατροφή: Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε - TFM.gr

Διακοπές και διατροφή, από τη μία η απόλαυση κι από την άλλη το μέτρο. Όσο έχεις μέτρο, μπορείς να διατηρήσεις και την απόλαυση χωρίς να στερείσαι τίποτα.

Συνήθως βέβαια φροντίζουμε να έχουμε χάσει λίγο από πριν, ώστε  να υπάρχει περιθώριο για διατροφικές ατασθαλίες στις καλοκαιρινές διακοπές. Αλλά κι αν δεν τα έχουμε καταφέρει, δεν έγινε και κάτι.

Το θέμα είναι να τρώμε ελαφριά, ώστε να έχουμε ευεξία και καλή διάθεση χωρίς να αισθανόμαστε αυτό το βάρος στο στομάχι. Έτσι άλλωστε αφήνεις και περιθώριο για το επόμενο γεύμα!

Ο στόχος είναι ναι μεν να περάσουμε καλά, χωρίς περιορισμούς αλλά διατηρώντας την καλή υγεία του σώματός μας.

Διακοπές και διατροφή: Οι βασικές συμβουλές

  1. Φρόντισε για εκείνα τα μικρά σνακ στην παραλία, που θέλουμε να είναι πλούσια σε λαχανικά ή φρούτα. Για παράδειγμα, λίγο καρπούζι ή πεπόνι, ένας ανάμεικτος χυμός φρούτων για επιπλέον ενυδάτωση κάτω από τον ήλιο, αλλά και λίγο ψωμάκι ολικής άλεσης με ντοματίνια προσφέρουν τα απαραίτητα στον οργανισμό.
  2. Το πρωινό είναι ένα σημαντικό γεύμα τόσο για την ενέργεια όσο και για τον μεταβολισμό. Δώστου λίγη παραπάνω σημασία, ώστε να είναι υγιεινό και να έχει τα απαραίτητα. Μία καλή κι εύκολη λύση είναι να εντάξεις στο πρωινό σου, τα αβγά και το γιαούρτι.
  3. Περιόρισε το αλκοόλ. Ξεκίνα περιορίζοντας τα shots ή τα κοκτέιλ στο στο beach bar και προτίμησε μία ελαφριά μπυρίτσα για δροσιά κάτω από τον ήλιο.
  4. Απόφυγε τα πολύ αλμυρά σνακ, όπως είναι τα πατατάκια κι οι ξηροί καρποί.
  5. Διάλεξε ένα παγωτό σορμπέ, αντί bueno κτλ. Έχει κι αυτό ζάχαρη, αν δεν έχει κάποιο άλλο γλυκαντικό, αλλά έχει και περισσότερα θρεπτικά συστατικά να σου προσφέρει.

Επιπλέον tips που μπορείς να «βάλεις στη βαλίτσα σου»

  • Μην παραλείπεις να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου με άφθονο νερό και επιπλέον υγρά, όπως είναι οι φρέσκοι χυμοί και τα  smoothies. Έτσι αποφεύγεις και την κατακράτηση υγρών!
  • Πες «όχι» στον καφέ στην παραλία. Ο καφές και το αλκοόλ, που αναφέραμε παραπάνω, προκαλούν αυξημένη διούρηση με αποτέλεσμα την αφυδάτωση του οργανισμού.
  • Αν είσαι του σάντουιτς στην παραλία, διαλέξτε ψωμάκι ολικής αλέσεως με γαλόπουλα και τυρί χαμηλών λιπαρών ή με ψάρι (τόνο, σολωμό) σε συνδυασμό με αγγούρι. Οι φυτικές ίνες είναι το Α και το Ω της διατροφής μας, όπου κι αν βρισκόμαστε!

Write A Comment